Créer un test
Connectez-vous !
Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
Des millions de comptes créés sur nos sites

100 % gratuit !
[Avantages]


- Accueil
- Accès rapides
- Imprimer
- Livre d'or
- Recommander
- Signaler un problème


Recommandés :
- Jeux gratuits
- Nos autres sites



Publicités :
   


Pouvez vous me corriger examen oral

Cours gratuits > Forum > Néerlandais || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Pouvez vous me corriger examen oral
Message de shaymma posté le 04-06-2017 à 02:15:04 (S | E | F)
Verleden jaar ga ik voor 4 dagen naar Barcelona, met de vliegtuin.
Ze zijn ons met tweeen.
Ze hebben liever een hotel met half pension.
Een ze is niet veel kosten .
Ze is meer dan 600€ kost .
ze maakte veel activiteit
Ze hebben een musea bezocht en KERK ook .
ze was veel winkelen gemaakt.
Het weer was prachtig

Ik ben vorig jaar zelf in Hammamet Yasmine geweest, en als toerist kun je gewoon in je shorts/jurkjes/rokjes rondlopen.. Zelfs een Spain in het hotel zei, dat ze dat toleren als je toerist bent en dat het dan niet uitmaakt..
De mannen vallen je wel lastig daar, maar denk niet dat het uitmaakt of je blond of bruin haar hebt.. Ik heb zelf blond haar, en werd ook heel erg lastiggevallen.. Ondanks ik met mijn vriend daar op vakantie was! Ze zijn gewoon een beetje brutaal Maar ook andere vrouwen (die andere haarkleuren hadden) werden lastig gevallen.. Omdat je Westers bent denk ik.
Maar als je gewoon duidelijk bent dat ze je met rust moeten laten, laten ze je gewoon met rust..  Ze "proberen" het gewoon hahahaha
Ik heb echt een supervakantie daar gehad vorig jaar! En ga er ook zeker terug! Het klimaat is daar heerlijk en de mensen zijn heel vriendelijk en gastvrij.
we vonden het hotel redelijk goed ,de bediening was goed heel vriendelijk en attent. over het animatie team het volgende .hele aardige jongens beetje gek maar wel lachen.Ze weten iedereen goed te vermaken.Het is een goed team voor het hotel .Ik heb een leuke tijd met ze gehad .



[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Cours gratuits > Forum > Néerlandais

Partager : Facebook / Twitter / ... 


> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Fiches les plus populaires | Aide/Contact

> COURS ET TESTS : Abréviations | Accords | Adjectifs | Adverbes | Alphabet | Animaux | Argent | Argot | Articles | Audio | Auxiliaires | Chanson | Communication | Comparatifs/Superlatifs | Composés | Conditionnel | Confusions | Conjonctions | Connecteurs | Contes | Contraires | Corps | Couleurs | Courrier | Cours | Dates | Dialogues | Dictées | Décrire | Démonstratifs | Ecole | Etre | Exclamations | Famille | Faux amis | Films | Formation | Futur | Fêtes | Genre | Goûts | Grammaire | Grands débutants | Guide | Géographie | Heure | Homonymes | Impersonnel | Infinitif | Internet | Inversion | Jeux | Journaux | Lettre manquante | Littérature | Magasin | Maison | Majuscules | Maladies | Mots | Mouvement | Musique | Mélanges | Métiers | Météo | Nature | Nombres | Noms | Nourriture | Négations | Opinion | Ordres | Participes | Particules | Passif | Passé | Pays | Pluriel | Politesse | Ponctuation | Possession | Poèmes | Pronominaux | Pronoms | Prononciation | Proverbes | Prépositions | Présent | Présenter | Quantité | Question | Relatives | Sports | Style direct | Subjonctif | Subordonnées | Synonymes | Temps | Tests de niveau | Tous les tests | Traductions | Travail | Téléphone | Vidéo | Vie quotidienne | Villes | Voitures | Voyages | Vêtements


> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours d'anglais | Cours mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'allemand | Cours de français | Outils utiles | Bac d'anglais | Learn French | Learn English | Créez des exercices

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée | Cookies .
| Cours et exercices de néerlandais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès.