Cours d'anglais gratuitsRecevoir 1 leçon gratuite chaque semaine // Créer un test
Connectez-vous !

Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
Des millions de comptes créés.

100% gratuit !
[Avantages]


Comme des milliers de personnes, recevez gratuitement chaque semaine une leçon d'anglais !



- Accueil
- Aide/Contact
- Accès rapides
- Lire cet extrait
- Livre d'or
- Nouveautés
- Plan du site
- Presse
- Recommander
- Signaler un bug
- Traduire cet extrait
- Webmasters
- Lien sur votre site



> Nos sites :
-Jeux gratuits
-Nos autres sites
   


Examen demain

Cours gratuits > Forum > Néerlandais || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Examen demain
Message de fati2001 posté le 05-06-2017 à 14:23:21 (S | E | F)
Bonjour à tout le monde demain j'ai examen en neerlandais donc pouvez vous me corriger mes fautes svp merci!!

Mijn relatie met mijn ouders is nogal normale, mijn vader is cool en mijn moeder si streng maar zolang ik me aan de regels hou, heb ik geen probleem.
Ik mag thuis naar keiharde muziek luisteren, zich opmaken en voor school in de keuken werken.
Ik mag niet thuis uren op mijn computer doorbrengen en piercings en tatoeages dragen.
Ik moet de vaatwasmachine vullen en leggen, het stof afnemen en boodschappen doen.
We hebben vaak ruzie over schoolresultaten en doordat mijn ouders niet naar mijn mening luisteren, maken we ruzie.
Ik vind er bij thuis veel huisregels zijn.
We laten de hond uit en we samen koken.

Elke maand krijg ik wat zakgeld en als ik geld te kort kom proberen mijn ouders en ik samen de beste oplossing te vinden.
Ik krijg dus om de twee weken 30€ zakgeld.
Door mijn ouders.
Als thuis een handje help.
Ik koop mijn kleren, mijn uitjes of cadeautjes betalen.
Ik heb een spaarrekening en een bankrekening. De twee.
Als ik een briefje van mijn oma krijg voor mijn verjaardag.
Ik heb spaarzaam maar niet veel. Ik spaar als ik iets duurders wil.
Soms, misschien, maar niet altijd.

Mijn favoriete feest is kerstmis.
Ja, ik hou van feesten. Ik ben een feestmens.
Ik breng kerstavond met mij familie door een vind dat gezellig.
Ik hou erg veel van de kertsfeer. Mensen zijn vrolijk. Bevondien, de huizen en straten zijn mooi versierd en je hoort ook overal kerstliedjes in straten.
We eten kalkoen.
We krijgen kerstkaart.
We versieren ook een kerstboom.
Je geeft iemand een geschenk.

Mijn favoriete feest is Valentijnsdag.
Ik feest graag.
Ik ben gevoelig.
Voorlig heb ik geen vriendje meer.
Toen ik er eentje had...
Altijd heel prettig.
Hij geeft me bloemen en chocolade.
Dat was romantisch.

Mijn favoriete feest is nieuwjaar.
Elke haar zie ik mijn vriend.
We willen samen iets gemakkelijks koken.
Een vriend van mij zal ook DJ spelen.
Ik ben blij en dynamisch.
We wachten tot het vuurwerk begint.

Ik voel me niet goed. Ik heb het warm eh ik heb de hoofdpijn. Ik ben verband door de zon en ik denk dat ik een zonneslag.
Hoelang? En hoeveel keer per dag?
Zal ik terugkomen?
Wat ben ik u verschuldigd?
Sinds vanochtend.
Moet je maar de Schoorl gaan?
Ja, een betje.

Anorexia is een ziekte, geen modekwestie.
Dat is niet gezond. Het is voedselstoornis.
De oorzaken zijn de tress, depressie of eenzaamheid.
De symptomen zijn de haarvelies, overgegeven, de weigering on te eten.
De gevolgen zijn ernstig omdat de mens mag doodgaan

MEECI



[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Cours gratuits > Forum > Néerlandais


 


> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Les fiches les plus populaires | Une leçon par email par semaine | Exercices | Aide/Contact

> INSEREZ UN PEU D'ANGLAIS DANS VOTRE VIE QUOTIDIENNE ! Rejoignez-nous gratuitement sur les réseaux :
Instagram | Facebook | Twitter | RSS | Linkedin | Email

> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours de français | Cours de mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'italien | Cours d'allemand | Cours de néerlandais | Tests de culture générale | Cours de japonais | Rapidité au clavier | Cours de latin | Cours de provençal | Moteur de recherche sites éducatifs | Outils utiles | Bac d'anglais | Our sites in English

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée | Cookies.
| Cours, leçons et exercices d'anglais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès. | Livre d'or | Partager sur les réseaux